Dijeljenje fotografija bez ikakve provjere o čemu se radi postalo je rutina za veliki broj korisnika društvenih mreža.
Sa ciljem da dezinformišu korisnici mreža često objavljuju sadržaje koji, po njima, ukazuju na dekadentnost zapadne civiliazcije.
Proteklih dana na Fejsbuku se dijelila fotografija dječjeg tobgana u parku, koji je, blago rečeno, izrazito seksualan, uz navode da je to „negdje u Kanadi“.
„Dobro pogledajte ovu sliku…!!! Kažu mnogi kada vide ovu sliku: “Ali šta bi sa našim svetom??” !! Dobri moji ljudi, SPAVALI ste mnogi DUBOKIM SNOM i niste primećivali šta su oni sve instalirali… To je stara slika iz tzv. STAROG normalnog perioda…toliko o tome da je to normalno… ! …izbacivao sam objave gde po evropskim školama deca i nastavnici jednom u mesec dana se oblače ako je muško obuče se kao žensko i obrnuto….i NASTAVNICI to rade, ne samo deca…. …ali to ljudi nisu primećivali… !! Šta reći nego, Bože, hvala ti što si dopustio da prolazi ova priča, jer si na taj način upalio svetla na pozornici… ….sve se sada jasno vidi, ne skrivaju se, sve se jasno pokazalo….“, navodi se u opisu.
Ono što se ne navodi u opisu je zapravo i suština cijele priče. Cilj postavljanja ovakvog tobogana je – komedija.
I to jednog od najpoznatijih komičara današnjice, Seta Rogena, čiji filmovi često obiluju psovkama, golotinjom i najčešće su samo za stariju publiku.
Tačni su navodi da se ovaj park nalazi u Kanadi i to u Vankuveru, rodnom gradu Seta Rogena i najvećem filmskom centru u Kanadi.
Kako su objavili mediji u tom gradu – park je preuređen za snimanje filma a holivudski mediji navode da su u centru zbivanja filma, čiji jedan od producenata upravo Rogen, četiri Azijatkinje koje traže svoju biološku majku.
Autorka scenarije je scenarstkinja Adel Lim čija je komedija „Ludi, bogati Azijati“ bila hit.
Dakle, nije u pitanju nikakva dekadencija i skriveni plan, već je na fotografiji scenografija za komediju.
Zbog toga ova objava dobija ocjenu dezinformacija.
Ocjenu “Dezinformacija” dobija medijski izvještaj koji u sebi sadrži “miks” činjenica i netačnog ili poluistinitog sadržaja. U ovakvim slučajevima, mediji ne moraju nužno biti svjesni netačnih informacija koje su objavljene zajedno sa istinitim. Takođe, ovom ocjenom biće tretirani i izvještaji koji imaju lažne atribucije ili naslove koji ne oslikavaju tekst u smislu tačnosti informacija.