Vijest da je prekinuta ruska agresija na Ukrajinu bi vjerovatno pričinila veliko olakšanje za cijeli svijet, međutim realnost je surova – ne nazire se kraj rata.
“Vojska se predala, uništeni su”, glasio je naslov teksta objavljenog na portalu B92 u okviru live bloga UŽIVO koji sadrži najnovije informacije o dešavanjima u Ukrajini tokom 25. Jula.
U samom tekstu se međutim precizira da je zapravo riječ o informaciji koja se odnosila na uništavanje bespilotnih letjelica Ukrajine, što svakako nije isto što i tvrditi “uništeni su”.
U tekstu B92 je navedno i da je ruska vojska odbila deset pokušaja Oružanih snaga Ukrajine da povrate ranije izgubljene položaje u pravcu Krasnog Limana, kao i da su gubici ukrajinske vojske iznosili više od 100 ljudi, dok se 14 vojnika predalo. Dodaje se i da su tokom borbi uništena četiri pješadijska vozila, tri oklopna vozila i jedan kamionet.
Dakle, sam sadržaj teksta u potpunosti demantuje naslov koji je obmanjujući i manipulativan.
Svjetski mediji koji svakodnevno prate razvoj događaja na terenu izvijestili su dan ranije da su ukrajinske oružane snage izvršile napad dronom na Moskvu.
Da nema nikakvog prekida rata, predaje jedne ili druge vojske govore i najnovija dešavanja.
Samo dan pošto su ruske bespilotne letjelice pogodile luku Izmail na rijeci Dunav, nedaleko od Rumunije, članice NATO alijanse, došlo je do eksplozije u blizini ruske baze Novorosijsk na Crnom moru.
Rusko Ministarstvo odbrane tvrdi da su patrolnim brodovima uništili dva ukrajinska pomorska drona, ali Ukrajinci tvrde da su nanijeli veliku štetu ruskom brodu u blizini baze u jednoj od najvećih luka u Crnom moru, u južnom ruskom Krasnodarskom regionu.
Podaci UN-a govore da je u dosadašnjem toku rata poginulo više od 9.000 poginulih civila, među kojima i 500 djece.
Objavu B92 portala ocjenjujemo kao klikbejt.
Ocjenu “Klikbejt” dobija medijski izvještaj čiji naslov nema uporište u samom tekstu koji slijedi. Ovakvi tekstovi i prilozi imaju cilj da senzacionalističkim naslovom privuku pažnju konzumenta/kinje, obećavajući sadržaj koji zapravo ne postoji i uglavnom se kreiraju iz finansijskog interesa odnosno zbog povećanja čitanosti.